Cafeaua cu ulei de cocos, energizant de lungă durată

Fie că este vorba de cafea, ceai verde, ceai obișnuit sau chiar băuturi energizante, toate conțin cafeină și aduc beneficii pentru sănătate. Dar cafeaua este cea mai populară. O nouă combinaţie a clasicei băuturi face furori printre cei ce au nevoie de mai multă energie.

De la lupta împotriva radicalilor liberi, pînă la îmbunătățirea memoriei, combaterea diabetului zaharat, a bolii Parkinson și chiar reducerea riscului de cancer, există o mulțime de studii care subliniază beneficiile pentru sănătate ale cafelei. Consumul de cafea poate reduce riscul de cancer la ficat și de piele. Recent, cercetătorii au descoperit că este posibil să reducă şi şansele de a dezvolta cancer colorectal. Cu cît se consumă mai multă cafea, cu atît riscul e mai mic.

Cea mai recentă tendință e de amestecare a cafelei cu ulei de nucă de cocos, în dieta keto. Fanii acestei băuturi, pe care o consumă în locul unei mese, spun că amestecul dă un impuls energetic care durează și îi ajută să rămînă vigilenți, activi și chiar să ardă calorii. Chiar dacă gustul e mult diferit de cel al cafelei, cei ce s-au obişnuit cu cafeaua cu ulei de nucă de cocos spun că este o licoare magică şi nu vor să renunţe la ea.

Cercetătorii susţin că uleiul de cocos arde grăsimea abdominală încăpăţînată, îmbunătăţeşte funcția tiroidiană şi markerii metabolici și este asociat cu o pierdere considerabilă în greutate.

Cum se prepară?

La o cană de cafea espresso gata preparată se adaugă două linguri de ulei de nucă de cocos.

În logica dietei ketogenice, atunci cînd înlocuiți carbohidrații cu grăsimi (în acest caz, ulei de nucă de cocos), corpul transformă grăsimea în combustibil și vă menține energizat mai mult timp decît în cazul în care combustibilul e extras din carbohidrați. Băutura elimină senzația de oboseală și acționează ca un stimulator de vitalitate. Iar după antrenamente, reduce mult durerile.

Sursa: naturalblaze.com

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *