Dieta asiatică: 3 kg în 10 zile!

Obiceiurile alimentare ale asiaticilor îi ajută să nu se îngraşe. Totul contează, de la ceea ce pun în farfurii, pînă la mărimea acestora (boluri mici).

Orezul este componenta principală în majoritatea dietelor asiatice și este de obicei combinat cu fructe, legume și carne.  Orezul poate fi înlocuit cu porumb, paste (din făină integrală) sau pîine integrală.

Femeile asiatice cu siluetă de invidiat mănîncă usturoi, ceapă, spanac și morcovi. Aceste legume ar trebui să fie consumate zilnic, proaspete, condimentate cu oțet și ulei sau fierte.
De asemenea, ar trebui să includeți în planul zilnic de dietă brînză proaspătă, iaurt, soia și nuci.

Carnea de pasăre sau ouăle pot fi consumate o dată pe săptămînă, dar fructele proaspete, nucile, mierea pură și ciocolata neagră (conținutul de cacao min.75%) ar trebui să nu lisească în nici o zi.

40028663 - chinese cuisine. wok cooking vegetables. vegetarian wok

Puteți mînca şi carne roșie o dată pe lună (carne de vită, porc foarte rar).

Iată un exemplu de meniu pe o zi:

Micul dejun

Mei gătit în lapte degresat
O ceașcă de ceai verde cu lămîie

Gustare

Ceai verde, un grapefruit sau o portocală
Fructe în iaurt degresat

Prînz

Orez întreg cu sos de roșii și legume
Cartofi copţi cu oțet și lămîie
Carne de pui

Gustare

O ceașcă de ceai verde sau ceai de muşeţel
Lapte degresat

Cină

Broccoli și alte legume verzi combinate cu pui, ulei de măsline și un pic de lămîie

Gustare tîrzie

Lapte sau ceai verde

Sursa: timefornaturalhealthcare.com

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *