Mersul pe jos, beneficii incredibile pentru inimă

Beneficiile mersului pe jos sînt evidente pentru slăbire, tonifierea picioarelor și pentru relaxare. Spre deosebire de mersul la sală, nu necesită echipament special și nici abonament. Medicii susțin că 30 de minute de mers pe jos ne ajută să ardem pînă la 200 de kcal. Mersul pe jos nu înseamnă numai plimbări lungi prin parc, ci și cei cîțiva pași pe care ar trebui să îi facem din oră în oră atunci cînd sîntem la birou. Potrivit food.ntv.com, cercetările realizate în ultimii ani au evidențiat faptul că mersul pe jos are anumite pe care niciun alt tip de mișcare nu le oferă. În spimul rînd scade riscul atacului cerebral și al dezvoltării bolilor cardiovasculare. Potrivit rezultatelor unui experiment realizat la Harvard Medical School, mergînd pe jos doar 2,5 ore pe săptămînă, adică 21 de minute pe zi, riscul dezvoltării unor afecțiuni de inimă scade cu 30%.

Unii ar spune că mersul pe jos este cea mai ușoară formă de mișcare, dar în realitate se dovedește un exercițiu extrem de eficient pentru persoanele care vor să slăbească. Medicii de la Harvard School of Public Health au demonstrat că tendința genetică spre îngrășare este diminuată cu pînă la 50% cu ajutorul mersului pe jos.

Articolul integral în Jurnalul Naţional

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *