Legume verzi în loc de ciocolată

Ciocolata este unul dintre cele mai populare deserturi, dar pofta constantă pentru acest aliment poate ascunde o afecţiune serioasă: lipsa de magneziu. Antibioticele, anticoncepţionalele, dar şi un consum sporit de alimente procesate pot cauza o deficienţă de magneziu în organism. Chiar şi oamenii care consumă multe fructe şi legume pot avea lipsă de magneziu, pentru că aceste alimente au foarte multe pesticide care absorb nutrienţii importanţi. De asemenea, multe femei simt nevoia să mănînce ciocolată mai ales cînd sînt la menstruaţie. Ciocolata este una dintre cele mai bogate surse de magneziu, 30 de grame avînd aproximativ 41 de mg de magneziu. Dacă vreţi să nu mîncaţi ciocolată, dar să aveţi suficient magneziu, consumaţi mai multe legume cu frunze verzi, seminţe, mai ales cele de dovleac şi de in, nuci, fasole, peşte şi banane, smochine, avocado.

Simptomele lipsei de magneziu pot include: stare de slăbiciune, crampe musculare, anxietate, hipertensiune arterială, probleme de memorie, confuzia şi dificultăţile de înghiţire. Magneziul este un mineral foarte important pentru structura oaselor, dar şi pentru sănătatea inimii.

Comments

comments

Lasă un răspuns