Dacă mănînci banane după antrenament, te îngraşi la loc!

Dacă imediat după antrenament mănînci banane, te îngraşi, avertizează Callum Melly, un celebru antrenor personal al vedetelor, citat de publicaţia britanică DailyMail.

Chiar dacă ne gîndim că fructele sînt o alternativă sănătoasă la dulciuri şi că le poţi consuma oricînd, se pare că e o greşeală să le mănînci imediat după ce te-ai antrenat sau după o masă principală. Bananele se recomandă dimineaţa pe stomacul gol, cu 15 minute înainte de antrenament sau la cîteva ore după prînz. Antrenorul recomandă, după efortul fizic, consumul de orez sau cartofi. El spune că atunci cînd consumi carbohidraţi, aceştia se depun ca glicogen pentru muşchi şi ficat. „Fructele consumate după antrenament furnizează glicogen pentru ficat, nicidecum pentru muşchi. Glicogenul este o sursă de energie pentru muşchi şi va fi folosit în timpul antrenamentului, iar după aceea trebuie completat cu carbohidraţi cu amidon, cum ar fi orezul şi cartofii, explică antrenorul personal.

Articolul integral în eva.ro

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *