Alimentele care ard grăsimea

Toate alimentele integrale aduc o mulţime de nutrienţi esenţiali pentru buna funcţionare a organismului nostru. Însă, există unele alimente care au un efect puternic de slăbire şi ard grăsimea.

1. Afinele. Un studiu realizat pe cobai şoareci arată că prin consumul zilnic de afine timp de 90 de zile, grăsimea de pe abdomen se reduce semnificativ, colesterolul scade şi nivelul insulinei se menţine constant. Afinele au puţin zahăr, multe fibre şi sînt potrivite pentru o gustare sănătoasă, dar şi pentru micul dejun.

2. Avocado. Arde grăsimea de pe abdomen, stimulînd metabolismul. Include în salate/smoothie-uri cîte o jumătate de avocado!

3. Grepfrut. O jumătate de grapferuit are numai 36 de calorii şi nu include deloc grăsimi. Datorită enzimelor, fructul are un efect puternic asupra metabolismului, favorizînd arderea grăsimilor.

4. Ardei iute. Capsaicina din ardeiul iute are rolul de a accelera metabolismul cu 20-30% încă din prima jumătate de oră după ce l-ai consumat, se arată într-un studiu apărut în publicaţia International Journal of Obesity.

5. Tahini. Este o pastă din seminţe de susan potrivită pentru orice salată. Se foloseşte pentru a prepara humusul (pastă de năut). Tahini are un conţinut ridicat de grăsimi bune şi mult calciu.

6. Iaurt grecesc. Are mai multe proteine decît iaurtul obişnuit şi este ideal pentru micul dejun sau pentru gustările dintre mesele principale. Menţine senzaţia de saţietate.

7. Creveţi. Îi poţi folosi în salate pentru un plus de proteine şi grăsimi bune, precum şi în supe sau cu orez brun.

8. Roşii. Nu conţin multe calorii, favorizează arderea grăsimilor în stare crudă, sos sau gătite.

9. Conopidă. Are un conţinut ridicat de fibre, ţine de foame şi furnizează multă vitamina C. În plus, conopida favorizează arderea grăsimilor, preparată la aburi şi crudă în salate.

10. Pepene roşu. Accelerează metabolismul şi stimulează arderea grăsimilor.

Articolul integral în eva.ro


Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *