Cosmetica vaginală, un trend deloc sănătos

„Perfect V“, o companie scandinavă de cosmetice, a lansat o gamă de produse pentru vagin cum ar fi: cremă hidratantă, exfoliant, ser revitalizant și chiar un highlighter, care promite să „lumineze“ vulva.

Pentru a avea un vagin „mai fin, mai hidratat și mai luminos”, femeile trebuie să scoată din buzunar aproximativ 45 de euro pentru fiecare produs. Dar este cu adevărat necesar?

Sociologul Catherine Louveau nu-şi ascunde indignarea faţă de noile cosmetice. „Marketing-ul e cel care face rău femeilor. Acest produs e un ordin de a spori atracţia partenerului, de a-l supune dorinţei ei“.

Amintiți-vă că vaginul este o zonă deosebit de delicată și sensibilă. Trebuie să fiţi vigilente cu aceste produse care ar putea provoca infecții sau inflamații.

Machiajul vaginului a fost precedat de moda vaginului cu sclipici comestibil. Acest cult al perfecțiunii zonelor genitale determină tot mai multe fete şi să recurgă la intervenții de chirurgie plastică la nivelul labiilor, cu scopul de a modifica dimensiunea sau structura acestora. Un fenomen care afectează în special tinerele fete, influențate de tendințele de pe Internet. Potrivit Societăţii Internaţionale de Chirurgie Estetică, între 2015 și 2016, 138.000 de persoane au apelat la această procedură.

Sursa: topsante.com

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *