Dieta militară – slăbeşti 5 kg într-o săptămînă

Dieta militară se bazează pe combinații de alimente care ajută la stimularea metabolismului, astfel încît să ardeți fără probleme grăsimea şi să scădeţi în greutate mai repede.

Susținătorii dietei militare spun că a fost proiectată de nutriționiștii din armata americană, pentru a-i ajuta pe soldații corpolenţi să slăbească rapid. Cu toate acestea, dieta nu este afiliată cu nicio instituție militară sau guvernamentală. Dieta militară mai are şi alte denumiri: dieta marinei, dieta armatei și chiar dieta cu înghețată.

Cei care sînt gata să încerce dieta pot pierde pînă la 5 kg în doar cîteva zile. Cel mai important lucru este că dieta este complet naturală și sănătoasă.THE_MILITARY_DIET__does_it_really_work__find_out_how_much_weight_i_lost__-_YouTube-3

Această dietă constă în trei zile de consum redus de calorii, urmate de încă un ciclu de patru zile de aport caloric de aproximativ 1.200-1.500 kcal.

Ziua 1

Mic dejun: 2 linguri de unt de arahide pe o felie de pîine integrală prăjită, 1/2 grepfrut, o ceaşcă de cafea sau ceai fără zahăr.

Prînz: o felie de pîine prăjită, o jumătate de ceaşcă de ton și un castron de salată verde, plus o ceașcă de cafea sau ceai fără zahăr.

Cină: 85 grame de carne, o ceașcă de fasole verde, un măr mic, o jumătate de banană, o ceașcă de înghețată de ciocolată și vanilie.

Ziua 2

Micul dejun: o felie de pîine prăjită (cereale integrale), un ou fiert, o jumătate de banană.

Prînz: o ceașcă de brînză de vaci, un ou fiert, 5 biscuiţi săraţi și un castron de salată de lăptuci.

Cină: trei morcovi mici sau doi medii, 2 cremvurşti vegetali și o jumătate de cești de broccoli, o jumătate de banană, o jumătate de ceaşcă de înghețată de vanilie.

Ziua 3

Mic dejun: o felie de brînză cheddar, 5 biscuiţi săraţi și un măr

Prînz: o felie de pîine prăjită și un ou, un castron de salată verde

Cină: o cutie de ton, jumătate de banană și o ceașcă de înghețată de vanilie.

Puteți bea o ceașcă de cafea sau ceai fără zahăr între mese. Consumaţi cel mult trei ceşti de cafea pe zi. Nu vi se permite să luați gustări între mese.

Atenție! Acest plan de nutriție nu este recomandat pentru mai mult de trei zile, deoarece nu este o dietă sănătoasă pe termen lung.

Sursa: naturalnewsblogs.com

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *