Dieta cu supă de pui

Dieta cu supă de pui te poate ajuta să slăbeşti, dar impune şi restricţii serioase. Taie pofta de mîncare, nu prezintă niciun risc, nu are efecte secundare.

Ingrediente: două linguri de ulei de măsline, 4 bucăţi de păstîrnac, o jumătate de ţelină mare, o gulie, un ardei foarte iute fără seminţe, 10 căţei de usturoi, sare şi piper, 4 litri de apă, 3 pulpe de pui, 6-8 aripi de pui, un piept de pui, 8-10 morcovi, 250 de grame de broccoli, 250 de grame de fasole verde, 5 cepe mari, 2 lămîi, 2 legături de pătrunjel

Se fierb ceapa şi puiul circa 15 minute la foc mic. Separat, se înăbuşă în ulei morcovul, păstîrnacul tăiat felii, gulia bucăţele, ţelina taiată bucăţi, ardeiul iute tocat mărunt, usturoiul întreg, piperul şi sarea. După 15 minute, se scoate ceapa din supă şi se pune în blender cu două căni de apă şi se omogenizează bine. Răstoarnă sosul de ceapă peste supa de pui şi cînd clocoteşte adaugă toate legumele înăbuşite. Se acoperă şi se lasă să fiarbă 10 minute. Taie sau rupe în bucăţele broccoli şi fasolea verde şi adaugă-le în supă. Se potriveşte cu sare, verdeaţă, suc de lămîie. Se mai lasă cinci minute la foc mic.

Supa este sănătoasă, nu are multe grăsimi, este bogată în elemente nutritive, iar gustul este incredibil. În plus este foarte săţioasă fiind foarte consistentă.

Reguli: Regimul presupune o singură masă cu supă de pui pe zi, iar pe parcursul zilei mai poţi bea una-două căni de supă de pui.  La prînz se consumă doar supă. Dimineaţă: 200 de grame de iaurt cu 100 de grame de cereale integrale. La cină: 200 de grame de brînză cu smîntînă şi două linguri de mămăligă moale.

Mesele se pot completa cu legume verzi, fierte sau la cuptor. Se consumă numai carnea din supă. Se beau doi litri de lichide pe zi şi ca gustări, sînt permise: mere, portocale, fructe de pădure.

Dieta cu supă de pui funcţionează şi ca o dietă de detoxifiere. Se poate ţine pe o durată de la 7 la 14 zile, după care se revine la regimul normal, dar cu limitarea aportului de carbohidraţi şi dulciuri pentru circa 10 zile pentru a preveni efectul yo-yo.

Articolul integral în femeia.ro

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *